CITY
Back to City, Back to School
Poletje se zaključuje, dopusti so mimo in ljudje se vračajo v mesto, napolnjeni z novimi izkušnjami in spomini, pripravljeni na svež začetek. Njihova destinacija ostaja nespremenjena: nazaj v City Center One. V sklopu kampanje »Back to School«, podprte z uvidi iz študije 2024 Deloitte Back-to-School Survey, smo za verigo hrvaških nakupovalnih centrov City Center One zasnovali dve ključni aktivaciji, z namenom, da obiskovalcem olajšamo vrnitev v šolske klopi ter vrnitev v ustaljeno življenje, ki vključuje tudi obisk nakupovalnih centrov. Študija poudarja pomen zgodnjega nakupovanja in vrednotenja, kar smo v kampanji za verigo hrvaških nakupovalnih centrov izkoristili za privabljanje in zadrževanje kupcev.
Naročnik |
City Center One
|
Storitev |
Kreativa in oblikovanje
Nakupovalni marketing
|
Ekipa |
Valerija Oblak
Anja Grabar
Žan Mlinarič
Tina Mentol
|
Leto | 2024 |
Vizualna podoba kampanje
V središču kampanje je slogan »BACK TO CITY«, ki simbolizira povratek v živahno urbano okolje in ponovni vstop v City Center One. Vizualna zasnova, navdihnjena z ikonično Route 66 do Las Vegasa, zajema bistvo potovanja in avanture. Slog in atmosfera slik prikazujeta družino na poti nazaj v mesto, kar namiguje na nov začetek in vznemirljive možnosti, ki jih prinaša mestno življenje.
Popusti in darila za kupce
Ob koncu poletja, ko se šolarji, polni novih poletnih doživetij, vračajo v mesto, je zaživela aktivacija »Popusti & Pokloni«, ki združuje ugodnosti s čustvenim vplivom. Zasnovali smo celovit idejni koncept in oblikovali nosilni vizual, ki smo ga prilagodili različnim dimenzijam in formatom komunikacijskih materialov. Med 26. avgustom in 7. septembrom 2024 so bili obiskovalci ob vsakem nakupu nad določenim zneskom nagrajeni s privlačnimi darili in posebnimi popusti v izbranih trgovinah. Vizualni materiali pa kupcem ob vrnitvi v mestno rutino niso ponujali le finančnih prihrankov, ampak tudi sproščeno vzdušje in vabilo v okolje, v katerem lahko delijo svoje poletne zgodbe. S tem so obiskovalci nakupovalnih centrov City Center One dobili možnost, da si ob povratku v mesto olajšajo prehod iz poletne sproščenosti v šolske in delovne obveznosti.
Trajnostna dobrodelna akcija
Z aktivacijo »Donesi & Ponesi« smo potrdili zavezanost nakupovalnih centrov City Center One k družbeni odgovornosti, saj je spodbudila krožnost in solidarnost med obiskovalci. Šolarjem je omogočila, da prinesejo svoje rabljene šolske torbe in jih zamenjajo za kupon ali darilo. Potrebo po osvežitvi šolske opreme smo tako razvili v način pomoči tistim, ki to najbolj potrebujejo. Za vsako donirano torbo je City Center One daroval 10 € dobrodelni organizaciji Dobrotvorni institut Hrvatske, šolske potrebščine pa so podarili otrokom v stiski. Aktivacija ni samo spodbudila recikliranja in koncepta ponovne uporabe, ampak tudi okrepila občutek skupnosti in podpore med obiskovalci.
Rezultati
Kampanja »Back to City« je bila izjemno uspešna. Z obema aktivacijama smo pritegnili širok spekter obiskovalcev in povečali obisk ter prodajo v nakupovalnem centru. Aktivacija »Donesi & Ponesi«, ki spodbuja trajnost in solidarnost, je v dveh tednih presegla vsa pričakovanja: zbrali smo kar 944 rabljenih šolskih torb! Dobrodelna organizacija Dobrotvorni institut Hrvatske je tako prejela skupno 9.440 € za pomoč tistim, ki jo najbolj potrebujejo. Kampanja je okrepila prepoznavnost City Center One kot nakupovalnega središča, ki združuje zabavo, ugodnosti in družbeno odgovornost.