SPLET KULTURE
Umetnost in doživetje v enem kliku – z vstopnico na dosegu roke
Po podatkih študije »Razvoj modela digitalne zrelosti za industrijo dogodkov« (Romanova & Shalev, 2024) je za uspešnost kulturnih organizacij v digitalnem okolju ključno tristransko ravnovesje: vrhunska uporabniška izkušnja, napredna funkcionalnost in močan vsebinski fokus. Za Festival Ljubljana smo zasnovali sodobno spletno platformo, ki povezuje digitalno zmogljivost in umetniško dušo festivala.
| Naročnik |
Festival Ljubljana
|
| Storitev |
Kreativa in oblikovanje
Spletne strani in aplikacije
|
| Ekipa |
Diana Gajić
Tomo Turk
Zoran Rudić
Žan Mlinarič
Urša Mivšek Sitar
|
| Leto | 2025 |
Ko se kultura sreča s tehnologijo
Nova spletna stran festivala je več kot le digitalna prenova – je funkcionalno, intuitivno in vizualno premišljeno središče, kjer uporabnik z dvema klikoma najde informacije o dogodkih, lokacijah, umetnikih in vstopnicah. Uporabniška izkušnja temelji na logični vsebinski strukturi in odzivni zasnovi, ki deluje na vseh napravah – od telefonov do zaslonov v festivalni dvorani. Dizajn izhaja iz obstoječe, prepoznavne vizualne identitete Festivala Ljubljana, hkrati pa jo nadgrajuje z novimi koncepti, ki zagotavljajo prodajno usmerjenost spletne strani in podpirajo učinkovito digitalno komunikacijo s kulturnim občinstvom.
Interaktivni koledar, ki prodaja
Ključni element strani je interaktivni koledar dogodkov, ki omogoča hitro filtriranje dogodkov po datumu, kategoriji ali prizorišču. Ta funkcionalnost ni le informativna, temveč tudi prodajno usmerjena – vsak dogodek je neposredno povezan z možnostjo nakupa vstopnic. Koledar se dinamično posodablja glede na aktualni festivalski program, kar omogoča pravočasno komuniciranje novosti in sprememb. Z jasno strukturo in hitro dostopnostjo informacij koledar učinkovito podpira uporabnikovo odločitev za obisk dogodkov.