POLETJE
Naj zgaga ne zmaga
Poletje je čas, ko uživamo v sproščenih piknikih, osvežilnih koktajlih in dolgih večerjah na prostem. Vendar pa za mnoge med nami te prijetne aktivnosti spremlja neprijetna težava – zgaga. NeoBianacid je v poletni kampanji izkoristil ta sezonski izziv in ponudil rešitev, ki uporabnikom omogoča brezskrbno uživanje v poletnih radostih.
Raziskava Wakefield Research je pokazala, da 46 % anketirancev najpogosteje doživlja simptome zgage poleti, pri čemer 63 % navaja, da jim to otežuje uživanje v poletnih aktivnostih. NeoBianacid je s svojo kampanjo odgovoril na to potrebo z inovativnim pristopom, ki združuje ozaveščanje, vključevanje uporabnikov in izboljšanje razumevanja njihovih potreb.
Naročnik |
Polymetria
|
Storitev |
Spletno oglaševanje
Kreativa in oblikovanje
Medijski zakup
|
Ekipa |
Petra Vidrih
Darja Štukelj Rus
Žan Mlinarič
|
Leto | 2024 |
Spoznavanje uporabnikov skozi nagradno igro
V Sloveniji in na Hrvaškem je NeoBianacid izvedel LEAD kampanjo za zbiranje dragocenih informacij o uporabnikih in njihovih potrebah. Preko LEAD oglasov na Instagramu in Facebooku so uporabniki izpolnili anketne obrazce o svojih izkušnjah z zgago, kar jim je omogočilo sodelovanje v nagradnem žrebanju. Poleg tega so lahko sodelovali tudi prek vprašalnika na pristajalni strani, do katere so dostopali s skeniranjem QR kode na promocijskih billboardih. Ta interaktivni pristop je pripomogel k boljšemu razumevanju težav, s katerimi se soočajo uporabniki, in omogočil prilagoditev ponudbe njihovim potrebam.
Povečanje prepoznavnosti in prodaje
TRAFFIC kampanja je potekala preko digitalnih oglasov, ki so vodili na pristajalno stran NeoBianacid.eu, kjer so uporabniki lahko pridobili vse potrebne informacije o izdelku. S tem pristopom je NeoBianacid spodbujal spletno prodajo preko partnerskih lekarn in specializiranih prodajaln. Poleg tega so na priljubljeni hrvaški radijski postaji "Otvoreni" predvajali oglase, ki so poslušalcem nudili informacije o izdelku in jih spodbujali k nakupu v fizičnih prodajalnah. Kombinacija digitalnega in radijskega oglaševanja je omogočila doseganje širšega občinstva in povečanje prodaje NeoBianacid izdelkov.
Rezultati
Poletna kampanja NeoBianacid je dosegla izjemne rezultate. Preko digitalnega oglaševanja, radijskih oglasov in zunanjega oglaševanja smo zbrali več kot 3.000 izpolnjenih obrazcev, kar predstavlja dragocene kontakte potencialnih kupcev. Ta kampanja ni le povečala prepoznavnost blagovne znamke, ampak je tudi omogočila NeoBianacidu, da se bolj učinkovito poveže s svojimi uporabniki in jim ponudi rešitve, ki resnično odgovarjajo njihovim potrebam.