SANOLABOR
Ko skrb za zdravje postane trend
TikTok postaja eden izmed najbolj popularnih virov informacij o zdravju, lepoti in dobrem počutju. Študija objavljena v Journal of Medical Internet Research (2024) potrjuje, da mlajši uporabniki na TikToku vse pogosteje iščejo preverjene informacije o izdelkih za zdravje in lepoto. Na tem dejstvu smo zasnovali večplastno TikTok oglaševalsko strategijo za Sanolabor. Z močnimi vizualnimi “hooki”, trendi komunikacijo in oglaševalsko optimizacijo smo vzpostavili štiri TikTok oglaševalske kampanje.
| Naročnik |
Sanolabor
|
| Storitev |
Družbena omrežja
|
| Ekipa |
Petra Vidrih
Amelija Umek
Urška Štokelj
|
| Leto | 2025 |
Zdravje - Smilers
Nevidne opornice Smilers smo predstavili kot enostavno in cenovno dostopno ortodontsko rešitev. V štirih TikTok oglasih smo poudarili diskretnost, enostavnost postopka in prednost pred klasičnimi zobnimi aparati. Ključna je bila dinamična in kreativna izvedba s prvim kadrom, ki ujame pozornost gledalca.
Energija - SanoLAB Magnezij
Snemanje oglasnih TikTok vsebin smo izvedli s farmacevtko iz Sanolaborja, ki je vsebinam dodala kredibilnost ter dokazala, da magnezij ni le za športnike. Skozi sproščene, a še vedno formativne vsebine, smo razširili vest o prodajni akciji in znižanju, ki je potekalo v tem časovnem obdobju.
Zaščita – Dermakozmetika
TikTok oglasi za sončne kreme Sanolabor so v ospredje postavili glavna vprašanja in dileme, ki jih imajo uporabniki v zvezi z zaščito pred soncem. Tudi tukaj smo se osredotočili na strokovnost in avtentičnost, ter pri vsebinah uporabili farmacevtko iz Sanolaborja. Z dinamično montažo in prodajno akcijo smo uspeli pritegniti pozornost uporabnikov.
Lepota - Kolagen
Izziva, kako biti opazen v poplavi oglasov za prehranske dodatke smo se lotili z mehko in edukativno komunikacijo. Uporabili smo koncept videov, kot jih ustvarjajo vplivnice in dosegli, da so se uporabniki poistovetili z uporabnico. Pri tem smo upoštevali trenutne trende, nežno estetiko in počasen tempo, kar ustvarja občutek intime in zaupanja.
Rezultati
Z vsemi štirimi TikTok oglaševalskimi kampanjami smo dosegli več kot 2.000.000 ogledov in več kot 20.000 klikov na produktne spletne podstrani.