ARTY PARTY
Ustvarjalnost, ki presega nakupovalno izkušnjo
V času, ko nakupovalna središča iščejo načine za poglobljeno interakcijo z obiskovalci, so delavnice Arty Party ponudile svež in učinkovit pristop. Kreativne aktivnosti, umeščene v nepričakovano okolje Supernove, so dokazale, da je nakupovalni center lahko tudi prostor ustvarjalnosti, učenja in sprostitve. Raziskava ("When art meets mall: Impact on shopper responses", 2018) jasno kaže, da umetniški elementi v nakupovalnem okolju povečujejo hedonistsko vrednost doživetja in pozitivno vplivajo na reakcije kupcev. To potrjuje, da so takšni dogodki ne le estetska dopolnitev, temveč močan dejavnik za izboljšanje izkušnje obiskovalcev in krepitev njihovega odnosa do prostora.
| Naročnik |
Supernova
|
| Storitev |
Organizacija dogodkov
Družbena omrežja
Spletno oglaševanje
|
| Ekipa |
Valerija Oblak
Urška Štokelj
Amelija Umek
|
| Leto | 2025 |
Dve fazi, en uspeh
Kampanja je bila razdeljena v dve fazi – traffic in engagement, ki sta se medsebojno odlično dopolnjevali. Prva faza je bila osredotočena na pridobivanje kakovostnega obiska pristajalne strani z jasnim ciljem: informirati, navdušiti in motivirati k prijavi na delavnice. Z natančno ciljno skupino in kreativnimi vizuali smo uporabnike učinkovito usmerjali na spletno stran dogodka. Druga faza, usmerjena v grajenje odnosa z uporabniki, je nagovarjala tiste, ki so se z vsebino že srečali, in jim ponudila dodatne razloge za interakcijo – prek deljenja vsebin, komentarjev in širjenja dosega.
Od nakupov do ustvarjanja – Arty party v živo
Vsaka izmed štirih delavnic, ki so se odvile v Supernovi, je bila razprodana, z maksimalnim številom udeležencev. Starostna raznolikost, ki se je raztezala od 15 do 65 let, je potrdila široko privlačnost koncepta. Udeleženci so pohvalili sproščeno vzdušje, kakovost izvedbe in nenavadno lokacijo dogodka. Delavnice so ponudile priložnost za izražanje, povezovanje in osebno rast. Veliko zanimanje mimoidočih, ki so se želeli pridružiti, je potrdilo relevantnost in privlačnost vsebine.
Rezultati
Kampanja Arty Party je tako presegla pričakovanja v organizacijskem kot tudi komunikacijskem smislu. Digitalna podpora dogodkom je dosegla več kot 18.000 prikazov in zabeležila kar 369 klikov, ob izjemno ugodni povprečni ceni na klik – le 0,03 €. Zaradi izjemnega zanimanja so bile kampanje predčasno zaključene, saj so bila vsa mesta na delavnicah zasedena hitreje od pričakovanj. Uspeh dogodkov se je odražal tudi v številnih povpraševanjih o prihodnjih terminih in pobudah za širitev koncepta na več lokacij.