STILSKE PREOBRAZBE
Ko moda postane doživetje
V digitalnem svetu, kjer sledilci iščejo več kot le informacije, postaja izkušnja ključ do povezovanja z blagovno znamko. Personalizirane video vsebine dokazano povečajo angažiranost – študija Lights, Camera, Engagement! (Smith & Lee, 2025), objavljena v Journal of Marketing Communications, to tudi potrjuje. Na podlagi teh vpogledov smo skupaj s Supernovo razvili sezonski projekt “Stilska preobrazba” – serijo video vsebin, ki združujejo resnične zgodbe kandidatov, promocijo ponudbe trgovin in močno digitalno prisotnost.
| Naročnik |
Supernova
|
| Storitev |
Organizacija dogodkov
Družbena omrežja
Spletno oglaševanje
Kreativa in oblikovanje
Spletne strani in aplikacije
Foto in video produkcija
|
| Ekipa |
Valerija Oblak
Lara Burkat Vončina
Amelija Umek
Urška Štokelj
Anja Grabar
Tomo Turk
|
| Leto | 2025 |
Pomlad: prebujanje v stilu
Začetek serije je zaznamovala pomladna preobrazba, ki je s 132 prijavami pokazala veliko zanimanje sledilcev. Izbrana kandidata sta pod mentorstvom strokovnjakov doživela popolno stilsko transformacijo. V kampanji je sodelovalo 11 najemnikov, kar je omogočilo raznoliko predstavitev ponudbe centra. Objavljenih je bilo 13 vsebin, ki so skozi osebne zgodbe kandidatov predstavile modo kot dostopno in vsakdanjo izkušnjo.
Poletje z Jerico
Poleti je kampanja dobila svež zagon z influencerko Jerico Zupan, ki je skozi svojo preobrazbo predstavila bolj sproščen, modno-eksperimentalen stil. V kampanjo je bilo vključenih 5 trgovin, video serija pa je bila sestavljena iz 6 objav. Poudarek je bil na vplivu modnega izraza na samozavest in dobro počutje, kar je okrepilo emocionalno noto kampanje.
Jesenski razmah
Jesenska preobrazba je prinesla rekordno število prijav – kar 311. Vključili smo 12 najemnikov, ki so vsak na svoj način prispevali k unikatni transformaciji dveh kandidatov. Z objavami smo izpostavili jesenske modne trende, obenem pa gradili pristno povezavo s sledilci preko vsakodnevnih “videzov iz resničnega življenja”.
Rezultati
Projekt je v vseh treh fazah dosegel več kot 163.000 uporabnikov in zabeležil preko 350.000 prikazov. Pri povprečni ceni le 0,05 € na klik, je dokazal, da so pristne video zgodbe, združene s sodelovanjem najemnikov, izjemno učinkovita formula za promocijo trgovskega centra in povečanje vključenosti na družbenih omrežjih.