DIREKT DO CILJA
Ko blagovna znamka postane sopotnik na poti do cilja
Raziskava, objavljena v International Journal of Environmental Research and Public Health (Shi et al., 2024), potrjuje, da blagovne znamke, ki sodelujejo pri športnih dogodkih z visoko stopnjo usklajenosti vrednot in ciljev, dosegajo močnejšo čustveno povezanost s ciljno skupino ter večjo učinkovitost sponzorstva. Magnezij Diasporal – kot uradni magnezij NLB Ljubljanskega maratona – je to povezavo v kampanji »Direkt do cilja!« preoblikoval v pristno izkušnjo: ne le sponzorsko prisotnost, temveč partnerstvo z duhom maratona. V sodelovanju z NLB Ljubljanskim maratonom je nastala aktivacija, ki je tekače nagovorila z zgodbo, motivacijo in podporo – ob vsakem koraku do cilja.
| Naročnik |
Viavalis
|
| Storitev |
Spletno oglaševanje
Kreativa in oblikovanje
Medijski zakup
Družbena omrežja
Spletne strani in aplikacije
|
| Ekipa |
Petra Vidrih
Anja Grabar
Urška Štokelj
Tomo Turk
Neja Semolič
|
| Leto | 2025 |
Online aktivacija – korak do cilja
Na spletni pristajalni strani je tekače pričakala enostavna, a močno motivacijska nagradna igra: možnost osvojitve brezplačne prijave na NLB Ljubljanski maraton in letno zalogo magnezija. Preprost obrazec in jasno postavljeno vprašanje – kaj te motivira, da greš direkt do cilja? – sta sprožila izjemen odziv.
Offline prisotnost
V mesecih pred dogodkom je Magnezij Diasporal na družbenih omrežjih spodbujal tekaško skupnost z motivacijskimi objavami in vsebinami, vezanimi na NLB Ljubljanski maraton. V tednu pred maratonom pa je bila blagovna znamka vidno prisotna tudi v fizičnem prostoru – digitalna promenada v središču Ljubljane je s serijo plakatov ustvarila prepoznaven vizualni moment in tekače spremljala vse do ciljne črte. Na sam dan dogodka pa so nastale pristne video vsebine z udeleženci maratona, ki so delili svoje misli, občutke in zgodbe. Na EXPO dogodku in ob progi pa je Magnezij Diasporal, tekače nagovoril tudi osebno: z vzorčki, spodbudnimi besedami in dodatno motivacijo.
Rezultati
Kampanja »Direkt do cilja!« je združila online in offline aktivacije v izkušnjo, ki je povezala blagovno znamko in tekaško skupnost. Spletna nagradna igra je zbrala 1.088 prijav, serija video vsebin pa je na družbenih omrežjih dosegla visoko angažiranost. Digitalna promenada je povečala prisotnost blagovne znamke v fizičnem prostoru, EXPO pa omogočil neposreden stik s tekaško skupnostjo. Celostni pristop je pokazal, da lahko iskrena zgodba, prava platforma in dobro ujemanje med blagovno znamko in dogodkom ustvarijo pristen vpliv.