Kaj pomeni biti Gen Z?

Vprašanje, na katerega ni enostavnega odgovora. Rojeni v svet algoritmov, kriz, viralnosti in ironije, pripadniki generacije Z niso le digitalni domorodci – so otroci in soustvarjalci interneta. Njihov svet ni razdeljen na "online" in "offline". Njihova identiteta ni fiksna, temveč tok. Njihov humor ni beg od realnosti, ampak način, kako jo preživeti.

Če jih želite razumeti, ne iščite logike. Iščite vajb.

Zato smo se tudi mi – skozi raziskave, kampanje, terenska opazovanja in pogovore – potopili v njihovo resničnost. Rezultat je serija štirih člankov, ki niso napisani, da bi le analizirali generacijo Z, temveč da bi jo tudi lažje razumeli.

Brez olepšav. Samo poskus približanja.

Preberite si več in spoznajte generacijo Z:

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa bomo pod drobnogled vzeli vašo komunikacijo in pripravili analizo z jasnimi usmeritvami, kako se avtentično približati novi generaciji potrošnikov.

Ste se že vprašali, kako gen Z doživlja vašo blagovno znamko?

Zato smo tukaj mi, da vam pri tem pomagamo.