Trajnost
Sporočilna estetika
Družbena omrežja igrajo pomembno vlogo pri prenašanju sporočil o trajnosti blagovne znamke, vključevanju potrošnikov in krepitvi zavesti o odgovornih poslovnih praksah, o čemer govorijo Aripin in drugi v svoji raziskavi o razvoju trajnostne strategije blagovne znamke. V času, ko okoljska ozaveščenost postaja vse pomembnejši del vsakdanjika sodobnih potrošnikov, EKOZARČEK s svojo prisotnostjo na družbenih omrežjih odgovarja na aktualno družbeno tematiko z enostavnimi, a močnimi sporočili. Projekt je zasnovan tako, da z vizualno privlačnimi in izobraževalnimi objavami povečuje zavedanje o pomembnosti trajnostnih izbir in vpliva posameznikovih navad na okolje.
Naročnik |
Ekozarček
|
Storitev |
Spletno oglaševanje
Kreativa in oblikovanje
Medijski zakup
Foto in video produkcija
Družbena omrežja
Komunikacijska strategija
|
Ekipa |
Petra Vidrih
Amelija Umek
Darja Štukelj Rus
Anja Grabar
|
Leto | 2024 |
Inovativna fotoprodukcija
Osrednji del projekta predstavlja fotoprodukcija, ki je prilagojena estetiki družbenih omrežij, zlasti Instagrama. Vse fotografije so oblikovane v pastelnih, živih barvah z mladostnimi grafikami, ki odsevajo sodoben in sproščen pristop k tematiki trajnosti. Izdelki so predstavljeni v privlačnem in »instagramabilnem« slogu, ki je obogaten z lastnim dizajnom in potiski z zabavnimi slogani, ki so še posebej prilagojeni komunikaciji na družbenih omrežjih.
Strategija komuniciranja
Strategija komuniciranja je zasnovana na treh stebrih: engagement sledilcev, trajnost in predstavitev produktov. Prvi steber, engagement, se osredotoča na spodbujanje interakcije s sledilci preko objav, ki spodbujajo razpravo o trajnostnih praksah. Komunikacija v povezavi s trajnostjo, je osredotočena na dolgoročno vrednost in pomen trajnostnih izdelkov v vsakdanjem življenju, kar se komunicira skozi poučne vsebine. Skozi predstavitev produktov pa izpostavljamo, kako lahko EKOZARČEK služi kot praktično in estetsko privlačno orodje za vsakodnevno prispevanje k bolj trajnostnemu svetu, kar dodatno poudarjajo kreativne in vizualno privlačne produktne fotografije.
Rezultati
Vodenje družbenih omrežij za blagovno znamko okolju prijaznih kozarcev za večkratno uporabo Ekozarček je obrodilo izjemne rezultate. S pomočjo inovativne fotoprodukcije in premišljene komunikacijske strategije se je doseg profila v zadnjih mesecih povečal za 20 %. Skupnost sledilcev je narasla za 10 %, kar kaže na uspešno pridobivanje novih uporabnikov in krepitev odnosa z obstoječimi sledilci. Ti rezultati potrjujejo učinkovitost naših pristopov pri promociji trajnostnih izdelkov in spodbujanju okolju prijaznih praks.