Nasmeh
Pokaži zobe, deli nasmeh
Pregovor pravi, da je smeh pol zdravja in nasmeh najlepši make-up. Zavedamo se, da veliko ljudi po svetu skriva svoj nasmeh zaradi nelagodja ali tesnobe, povezane z videzom njihovih zob. Po podatkih raziskave National Smile Month Survey (Atomic Research, 2019) kar 51 %. Zato smo s Philips Sonicare podrgnili naravnost v problematiko – z inovativno kampanjo, zasnovano kot dolgoročni projekt, ki se osredotoča na ustno higieno in njeno povezavo z mentalnim zdravjem. Dve vrsti aktivacij – online in offline – v okviru kampanje dokazujeta, da se lahko inovativno in učinkovito spopadamo z resničnimi težavami potrošnikov kot je samozavest pri nasmehu, hkrati pa izboljšujemo povezanost z blagovno znamko.
Naročnik |
Philips Slovenija
|
Storitev |
Kreativa in oblikovanje
Nakupovalni marketing
Družbena omrežja
Foto in video produkcija
|
Ekipa |
Valerija Oblak
Tina Mentol
Anja Grabar
Žan Mlinarič
|
Leto | 2024 |
Pokaži zobe na Instagramu!
Z zelo direktnim in izzivalnim sloganom POKAŽI ZOBE smo se lotili posebne misije: spodbuditi ljudi, da se ponosno nasmehnejo in hkrati poudariti pomen dobre ustne higiene. Na priljubljenem družbenem omrežju Instagram smo izvedli uspešno nagradno igro in na ta način posredno spodbujali interakcijo z blagovno znamko. Komunikacija nagradne igre je potekala preko digitalnih oglasov na Instagramu in Facebooku.
Offline promocija
Z nekaj nostalgije na rdeče, roza ali vijolične tabletke na preverjanju čistoče zob iz osnovnošolskih časov in mislijo na dodatno podporo mesecu ustne higiene, smo marca izvedli neposredno akcijo in obudili te »čudežne« tabletke. V ljubljanskem BTC Cityju smo naključnim mimoidoče osveščali z informativnim letakom s tabletko za preverjanje čistoče zob. Vsak letak je vseboval tudi promocijsko kodo za nakup ščetke Philips Sonicare in povabilo k sodelovanju v nagradni igri na Instagramu.
V dentalnih centrih in trgovinah Big Bang smo postavili posebna stojala za pulte v obliki simpatičnega zobka, kjer so obiskovalci lahko prejeli promocijske letake z informacijami o dobri ustni higieni. Ta pristop ni samo spodbudil večje zavedanja o ustni higieni, ampak je tudi znatno povečal zvestobo in naklonjenost do blagovne znamke Philips. Kampanjo smo zaključili z videom, v katerem smo mimoidoče izzvali, naj pokažejo čistočo svojih zob, in v zameno so prejeli sonično zobno ščetko Philips Sonicare, kar je dodatno utrdilo sporočilo naše kampanje in povečalo njeno vidnost.