OTHER SITE
Opredelitev ciljnega trga in oglaševalskih ciljev

DOBRO JE POZNATI SOGOVORNIKA.

V svetu, kjer vsak glas išče svoj odmev, je ključno vedeti, komu govorimo. Predstavljajte si, da se pripravljate na pogovor, ki bi lahko spremenil vse. Bi se podali vanj brez priprave? Seveda ne. In prav to je osnova našega pristopa pri definiranju ciljnega trga in oglaševalskih ciljev. Začnemo s poglobljeno analizo trga in konkurence, da bi razumeli njegove zakonitosti in priložnosti ter definirali vašo ciljno skupino in odkrili, kaj jo žene, veseli, frustrira ali navdušuje. S tem znanjem kreiramo kreativno strategijo, ki ne le nagovarja, ampak tudi posluša in se odziva. Naša pot ne vodi le skozi oblikovanje sporočil, ampak z določanjem ključnih kazalnikov uspeha zagotavlja, da so ta sporočila merljiva in prilagodljiva. Z nami boste postavili temelje za oglaševalsko kampanjo, ki vodi do večje prepoznavnosti, obiska in predvsem, do ciljno usmerjene komunikacije s tistimi, ki jim vaše sporočilo največ pomeni.

Oblikovanje oglasov

ŽELIMO SI IZSTOPATI.

Našo pozornost vsak dan preplavlja morje sporočil, zato si vsi želimo, da bi naš glas ne le zazvenel, ampak tudi odmeval. OTHER s sabo nosimo obljubo, da vaše sporočilo ne bo le opaženo, ampak zapomnjeno. Naše poslanstvo se začne z iskanjem tiste edinstvene iskrice v vaši znamki, ki jo lahko preobrazimo v kreativno idejo, močnejšo od besed. Naša ekipa, mojstri vizualne komunikacije, vam bo pomagala oblikovati oglase, ki so ne le vizualno privlačni, ampak tudi skrbno prilagojeni kanalom, kjer bodo najbolj odmevali. Pojdimo skupaj korak dlje. Z izvajanjem testiranj in optimizacijo oglasov bomo zagotovili, da se vaša naložba ne samo obrestuje, ampak preseže pričakovanja. Vaši oglasi bodo postali mostovi do src in umov vaše ciljne skupine, spodbujali interakcijo, konverzijo in zgradili dolgotrajne vezi med vami in vašimi strankami.

Medijski zakup

UMETNOST (PRAVE) IZBIRE.

Verjamemo, da sta vsaka beseda in vsaka slika del večje zgodbe, zato je izbira pravega medijskega prostora za pripovedovanje vaše zgodbe umetnost. Umetnost, ki zahteva ne le razumevanje vašega sporočila, ampak tudi globoko znanje o tem, kje in kako to sporočilo najbolje odmeva. Mi izbor kanalov jemljemo kot proces, ki se začne s skrbno analizo medijskega prostora, da odkrijemo tiste dragocene priložnosti, kjer bo vaše sporočilo zablestelo. Naša ekipa strokovnjakov raziskuje, pregleduje cene, vodi pogajanja z medijskimi hišami in tako zagotovi, da vaša investicija prinaša največjo možno vrednost. Ne ustavimo se pri izboru. Spremljamo in analiziramo učinkovitost medijske kampanje in prilagajamo, da vaša kampanja ne le doseže, ampak preseže cilje. Tako vaše sporočilo postane slišano, videno in cenjeno tam, kjer ima največji vpliv.

Izvedba oglaševalske akcije

PODROBNOSTI LOČIJO DOBRO OD ODLIČNEGA.

Predstavljajte si, da vaša oglaševalska kampanja ni le načrt na papirju, ampak živa entiteta, ki raste, se prilagaja in razvija v realnem času. To je cilj, ki ga zasledujemo pri izvedbi vaše oglaševalske akcije. Naše poslanstvo je, da vašo vizijo ne samo realiziramo, ampak da jo dvignemo na višjo raven, kjer vsak element kampanje ne le deluje, ampak resnično živi. S celovitim pristopom, ki zajema vsak kotiček vaše kampanje, od prvih korakov načrtovanja do natančnega spremljanja kampanje in analiziranja uspešnosti na različnih kanalih, poskrbimo, da nič ne ostane prepuščeno naključju. Naša ekipa, sestavljena iz strokovnjakov z bogatimi izkušnjami, bo vašo kampanjo ne le spremljala, ampak tudi nenehno iskala načine za njeno izboljšanje in optimizacijo. V svetu, kjer je uspeh kampanje merljiv, se naša zaveza ne konča z doseženimi rezultati. Stremimo k temu, da presežemo pričakovanja, sledimo ključnim kazalnikom uspeha in prilagajamo strategije v realnem času, da zagotovimo, da vaša kampanja ne le doseže, ampak preseže cilje.

Moč(ne) blagovne znamke

Ustvarjanje dolgoročne vrednosti
Bistvo oglaševanja ni le v neposredni prodaji; gre za ustvarjanje in vzdrževanje odnosa med blagovno znamko in njenimi uporabniki, kar na koncu vodi do trajnostne rasti in uspeha.


Pri OTHER sledimo študiji The Long and Short of It: Balancing Short and Long-Term Marketing Strategies (Les Binet in Peter Field v sodelovanju z IPA – Institute of Practitioners in Advertising), ki poudarja pomen uravnoteženja med kratkoročnimi prodajnimi taktikami in dolgoročnimi naložbami v blagovno znamko kot ključnega dejavnika za trajnostni poslovni uspeh.

20 %
višje razmerje med prikazi in kliki imajo mobilni oglasi z geolokacijskim ciljanjem v primerjavi z oglasi brez geografskega ciljanja
92 %
prihodkov od oglaševanja na Facebooku prihaja iz mobilnih naprav
70 %
mobilnih iskanj privede do spletnih dejanj v samo eni uri
 
Viri: Amazon Ads, App Data by Business Of Apps, MarketSplash
Optimizacija oglaševalskih strategij

Prilagajanje za učinkovitost

OTHER smo vedno na preži. Ves čas spremljamo uspešnost kampanje na različnih kanalih, analiziramo podatke in sledimo ključnim kazalcem uspeha kot so stopnje konverzije ter razmerje med prikazi in kliki. Znamo se v pravem trenutku prilagoditi in optimizirati oglaševalsko strategijo, da se zagotovi najvišja možna učinkovitost in ROI.

Napredna orodja in tehnologije

Izkoristite napredno znanje

OTHER združuje moč človeške ekspertize in tehnoloških inovacij, kar omogoča optimalno izvajanje oglaševalskih kampanj. Specializirani strokovnjaki so usposobljeni za ustvarjanje strategij, ki temeljijo na globokem razumevanju trga in ciljne publike, medtem ko napredne tehnologije omogočajo natančno ciljanje in merjenje uspeha kampanj.

zakaj izbrati
the other?

Strokovno znanje
in specializacija:

Znanje, izkušnje in dobro razumevanje spletne analitike uspešno združujemo z naprednimi tehnikami merjenja, segmentacijo obiskovalcev in analizo obnašanja uporabnikov.

Akcijski vpogledi
in strategije:

Pridobite konkretna priporočila, ki temeljijo na analitičnih ugotovitvah, s katerimi lahko izboljšate svoje poslovne rezultate in optimizacijo rasti.

Usposabljanje in
podpora:

Opolnomočimo naročnike, da razumejo in učinkovito uporabljajo analitična orodja, kar jim omogoča večjo samostojnost in izboljšanje analitičnih sposobnosti.

Referenčni projekti