Izbira
Narava, kultura ali doživetja?
Ljudje se pri načrtovanju izleta pogosto soočajo najprej s težavami pri izbiri destinacije in nato pri iskanju avtentičnih in zanimivih doživetij. Zato smo z dinamično spletno izkušnjo uporabnike popeljali na turistično raziskovanje Kamnika, ki prepleta podatkovno znanost z umetnostjo potovanja. Pristop, podprt z raziskavo Pestanove o vplivu čustev in zadovoljstva na izbiro destinacije namreč omogoča obiskovalcem, da sooblikujejo in izkusijo pristno interakcijo z destinacijo.
Naročnik |
ZTŠ Kamnik
|
Storitev |
Spletno oglaševanje
Družbena omrežja
Spletne strani in aplikacije
|
Ekipa |
Lara Burkat Vončina
Anja Grabar
Darja Štukelj Rus
Žan Mlinarič
Tomo Turk
|
Leto | 2024 |
Interaktivno spoznavanje destinacije
Kampanja se poglablja v zapletenost interesov uporabnikov, ki v ospredje postavlja dilemo izbora med naravo, kulturo in edinstvenim doživetjem. Uporabnik ne načrtuje samo potovanja, ampak ustvarja tudi svoj edinstveno zgodbo, destinacija pa z analizo vseh odgovorov dešifrira niansirane preference obiskovalcev Kamnika.
»Kaj potrebuješ zdaj?«
Medijski načrt je bil zasnovan na poglobljenem razumevanju interesov, torej ne zgolj na osnovnih demografskih podatkih. Tako smo dosegli učinkovito resonanco z raznolikimi ciljnimi skupinami na petih trgih.
Rezultati
Digitalna kampanja je bila izjemno uspešna, saj je na vseh petih ciljanih trgih (Slovenija, Avstrija, Nemčija, Italija, Češka) dosegla več kot 400.000 uporabnikov. Ta obsežen doseg je prispeval k povečanju prepoznavnosti Kamnika kot privlačne turistične destinacije in omogočil vpogled v preference in interese uporabnikov preko izvedene ankete. Rezultati kampanje potrjujejo učinkovitost našega celostnega pristopa k digitalnemu marketingu.