Obsežna sfera družbenih medijev skriva dragocene vpoglede v potrošnika in njegovo obnašanje.
Naše storitve v sklopu družbenih omrežij so zasnovane za poglobljeno razumevanje digitalnega sveta, razkrivanje trendov, sentimentov in vedenja, ki oblikujejo človeško izkušnjo. Pristop, osredotočen na podatke, skupaj z naprednimi metodologijami zagotavlja, da vaša organizacija uspešno krmari v okolju družbenih medijev.
Upravljanje družbenih omrežij
VAŠA BLAGOVNA ZNAMKA ŽIVI NA DRUŽBENIH OMREŽJIH SVOJE ŽIVLJENJE.
To zahteva približno enako pozornost kot jo v svoje življenje vsak dan vlagate vi – od tega, kaj boste oblekli do tega, o čem se boste pogovarjali. Ni enostavno. Razen, če imate za sabo že lepo število blagovnih znamk in njihovih profilov, ki ste jih uspešno vodili. Za nami stojijo kampanje za največje slovenske naročnike in milijonski ogledi na družbenih omrežjih kot so Instagram, Facebook, Tik Tok, YouTube, LinkedIn in drugi. Za to je zaslužna naša agilnost, ki nam omogoča, da se znamo pravočasno prilagoditi trendom. Vemo, kako hitro se v digitalnem okolju spreminjajo. V pomoč so nam tudi občutek za estetiko, tehnično znanje in resursi, zaradi česar lahko sami, v zelo kratkem času, izvedemo celostno foto in video produkcijo vsebin. Znamo optimizirati kanale družbenih omrežij naših naročnikov, po drugi strani pa se znamo poistovetiti z blagovno znamko in njenim »glasom« ter na podlagi tega začrtati celostno komunikacijsko strategijo.
Oglaševanje na družbenih omrežjih
ni vsak glas tudi oglas.
Na družbenih omrežjih se vsak dan izmenja na milijone »glasov«, deli se neskončno CTA pozivov. Všeč nam je dejstvo, da velja svobodna izbira in da lahko vsak stavi na svoj PPC, CTR, ipd. Vendar so znanje, izkušnje in spremljanje histrospreminjajočega se digitalnega sveta tisto, kar nam omogoča, da znamo načrtovati celovite oglaševalske rešitve, vključno z Meta, Google in YouTube oglaševanjem. Nekaj razburljivega je v real-time spremljanju oglasov, ki jih sproti optimiziramo, da dosežemo najnižjo ceno na klik in največje zadovoljstvo je, da znamo doseči točno tisto ciljno skupino, ki jo želimo. Nenazadnje, vemo, kako povezati rezultate iz različnih digitalnih platform, jih analizirati in aplicirati na celotno marketinško strategijo. Tako se naš in vaš (o)glas ne bo izgubil v digitalnem vesolju, ampak bo zares dosegel svoj namen.
Razvoj vsebine
Brez (dobre) vsebine nastane tišina.
Radi imamo naročnike, ki imajo kaj povedati. Vendar prav tako dobro sodelujemo s tistimi, ki ne vedo, o čem bi govorili. Skupaj vedno odkrijemo, da vsebina je, samo poiskati jo je treba. Naši vsebinski strategi vedno izhajajo iz zgodbe, ki je skrita nekje v blagovni znamki. Poistovetijo se z njo, jo začutijo in pretvorijo v vsebino, ki je zapomnljiva, se dotakne ciljne publike, prenaša sporočilo blagovne znamke in spodbuja engagement. Da zgodba zaživi kot vsebina, potrebuje vsebinsko strategijo, kateri vdahnemo identiteto in vrednote vaše blagovne znamke ter jo opremimo z vsemi zakonitostmi in trendi družbenih omrežij, da prenese apliciranje na različne kanale. Na koncu nam ostane še najboljši del – oblikovanje prepričljivih in pristnih besedil in ustvarjanje vizualnih podob, s katerimi se vaši sledilci poistovetijo. Ali kot je nekoč rekel nekdo pomemben: Content is King*.
*Steve Jobs
Analitika družbenih omrežjih
se počutite izgubljeni pri dekodiranju aktivnosti?
Seveda so družbena omrežja veliko več od vsebine in podobe, ki promovirata vašo blagovno znamko. Vedno gre tudi za številke, ki jih morate obvladati. Na srečo smo po duši in profesiji analitiki, ki izkoriščamo vpoglede v vaše kanale družbenih omrežij zato, da te številke dejansko uporabimo za povečanje uspešnosti oglasa, kampanje ali vsakodnevne komunikacije v digitalnem svetu. Najpomembnejše pri vsem tem pa je, da ničesar ne delamo na pamet. S številkami se ne igramo, ampak si vnaprej zastavimo cilje, ki jim skozi ves proces sledimo in jih na koncu tudi znamo interpretirati. Za nekoga je to morda znanstvena fantastika, a ker smo z nogami trdno na Zemlji, so tudi naša razumljiva poročila prilagojena, da jih razumete, ne glede na področje vašega dela.
Moč vpogledov v družbene medije
Onkraj všečkov in delitev
V dobi, v kateri prevladuje digitalni diskurz, si vaša blagovna znamka ne sme privoščiti neizkoriščenja potencialov, ki jih ponujajo družbeni mediji. Zgolj meritve ne bodo zadostovale.
Pri OTHER smo specializirani za prevajanje neobdelanih podatkov v smiselne vpoglede. Nedavna študija Ibehove in drugih o strateškem poslovnem odločanju poudarja ključno vlogo odločanja na podlagi podatkov pri krmarjenju po kompleksnosti družbenih medijev.
ODKRIJTE
POTENCIAL
RAZUMEVANJA
MISLI, ŽELJA IN
REAKCIJ VAŠE
CILJNE SKUPINE.
Podatkovni pristop
Natančnost, globina, ukrepanje
OTHER deluje onkraj površinske analize. Multidisciplinarna ekipa strokovnjakov uporablja pristop, osredotočen na podatke – izkoriščamo napredno data analitiko, strojno učenje in vizualizacijo podatkov. Zavezanost natančnosti nas ločuje na področju raziskav družbenih medijev.
V koraku s trendi
Sledimo in usmerjamo
OTHER je korak pred konkurenco. To nam omogočajo napredna orodja za analizo trendov in prediktivni modeli, ki napovedujejo prihajajoče vzorce.
Ustvarjamo inovativne rešitve, ki ne le sledijo digitalnim tokovom, ampak jih tudi oblikujejo. Smo kreatorji trendov, ki usmerjajo digitalno pokrajino prihodnosti.
zakaj izbrati
the other?
Spremljanje
učinkovitosti:
Najsodobnejša tehnologija nam omogoča takojšnje zbiranje, analizo in interpretacijo podatkov o aktivnostih in interakcijah na družbenih omrežjih.
Celovito
poročanje:
Prejmite podrobna poročila z vizualno prepričljivimi predstavitvami podatkov za lažje razumevanje, kar omogoča sprejemanje odločitev na podlagi informacij.
Etika in
odgovornost:
Prednost dajemo zasebnosti in upoštevamo etične smernice, s čimer zagotavljamo odgovorno uporabo podatkov v vseh naših raziskovalno-družbenih prizadevanjih.