OTHER SITE
Upravljanje družbenih omrežij

VAŠA BLAGOVNA ZNAMKA ŽIVI NA DRUŽBENIH OMREŽJIH SVOJE ŽIVLJENJE.

To zahteva približno enako pozornost kot jo v svoje življenje vsak dan vlagate vi – od tega, kaj boste oblekli do tega, o čem se boste pogovarjali. Ni enostavno. Razen, če imate za sabo že lepo število blagovnih znamk in njihovih profilov, ki ste jih uspešno vodili. Za nami stojijo kampanje za največje slovenske naročnike in milijonski ogledi na družbenih omrežjih kot so Instagram, Facebook, Tik Tok, YouTube, LinkedIn in drugi. Za to je zaslužna naša agilnost, ki nam omogoča, da se znamo pravočasno prilagoditi trendom. Vemo, kako hitro se v digitalnem okolju spreminjajo. V pomoč so nam tudi občutek za estetiko, tehnično znanje in resursi, zaradi česar lahko sami, v zelo kratkem času, izvedemo celostno foto in video produkcijo vsebin. Znamo optimizirati kanale družbenih omrežij naših naročnikov, po drugi strani pa se znamo poistovetiti z blagovno znamko in njenim »glasom« ter na podlagi tega začrtati celostno komunikacijsko strategijo

Oglaševanje na družbenih omrežjih

ni vsak glas tudi oglas.

Na družbenih omrežjih se vsak dan izmenja na milijone »glasov«, deli se neskončno CTA pozivov. Všeč nam je dejstvo, da velja svobodna izbira in da lahko vsak stavi na svoj PPC, CTR, ipd. Vendar so znanje, izkušnje in spremljanje histrospreminjajočega se digitalnega sveta tisto, kar nam omogoča, da znamo načrtovati celovite oglaševalske rešitve, vključno z Meta, Google in YouTube oglaševanjem. Nekaj razburljivega je v real-time spremljanju oglasov, ki jih sproti optimiziramo, da dosežemo najnižjo ceno na klik in največje zadovoljstvo je, da znamo doseči točno tisto ciljno skupino, ki jo želimo. Nenazadnje, vemo, kako povezati rezultate iz različnih digitalnih platform, jih analizirati in aplicirati na celotno marketinško strategijo. Tako se naš in vaš (o)glas ne bo izgubil v digitalnem vesolju, ampak bo zares dosegel svoj namen.

Razvoj vsebine

Brez (dobre) vsebine nastane tišina.

Radi imamo naročnike, ki imajo kaj povedati. Vendar prav tako dobro sodelujemo s tistimi, ki ne vedo, o čem bi govorili. Skupaj vedno odkrijemo, da vsebina je, samo poiskati jo je treba. Naši vsebinski strategi vedno izhajajo iz zgodbe, ki je skrita nekje v blagovni znamki. Poistovetijo se z njo, jo začutijo in pretvorijo v vsebino, ki je zapomnljiva, se dotakne ciljne publike, prenaša sporočilo blagovne znamke in spodbuja engagement. Da zgodba zaživi kot vsebina, potrebuje vsebinsko strategijo, kateri vdahnemo identiteto in vrednote vaše blagovne znamke ter jo opremimo z vsemi zakonitostmi in trendi družbenih omrežij, da prenese apliciranje na različne kanale. Na koncu nam ostane še najboljši del – oblikovanje prepričljivih in pristnih besedil in ustvarjanje vizualnih podob, s katerimi se vaši sledilci poistovetijo. Ali kot je nekoč rekel nekdo pomemben: Content is King*.

*Steve Jobs

Analitika družbenih omrežjih

se počutite izgubljeni pri dekodiranju aktivnosti?

Seveda so družbena omrežja veliko več od vsebine in podobe, ki promovirata vašo blagovno znamko. Vedno gre tudi za številke, ki jih morate obvladati. Na srečo smo po duši in profesiji analitiki, ki izkoriščamo vpoglede v vaše kanale družbenih omrežij zato, da te številke dejansko uporabimo za povečanje uspešnosti oglasa, kampanje ali vsakodnevne komunikacije v digitalnem svetu. Najpomembnejše pri vsem tem pa je, da ničesar ne delamo na pamet. S številkami se ne igramo, ampak si vnaprej zastavimo cilje, ki jim skozi ves proces sledimo in jih na koncu tudi znamo interpretirati. Za nekoga je to morda znanstvena fantastika, a ker smo z nogami trdno na Zemlji, so tudi naša razumljiva poročila prilagojena, da jih razumete, ne glede na področje vašega dela.

Moč vpogledov v družbene medije

Onkraj všečkov in delitev
V dobi, v kateri prevladuje digitalni diskurz, si vaša blagovna znamka ne sme privoščiti neizkoriščenja potencialov, ki jih ponujajo družbeni mediji. Zgolj meritve ne bodo zadostovale.

Pri OTHER smo specializirani za prevajanje neobdelanih podatkov v smiselne vpoglede. Nedavna študija Ibehove in drugih o strateškem poslovnem odločanju poudarja ključno vlogo odločanja na podlagi podatkov pri krmarjenju po kompleksnosti družbenih medijev.

71 %
potrošnikov, ki so imeli pozitivno izkušnjo z blagovno znamko na družbenih omrežjih, jo bo zelo verjetno priporočilo svojim prijateljem in družini
63 %
potrošnikov, ki so imeli dobre izkušnje z blagovnimi znamkami na družbenih omrežjih, bodo najverjetneje še naprej kupovali pri teh blagovnih znamkah
30 %
potrošnikov je dejalo, da bi bolj verjetno kupili izdelek od vplivneža na družbenih omrežjih kot od tradicionalne slavne osebe
 
Vir: THE INFLUENCE OF SOCIAL MEDIA COMMUNICATION ON CONSUMER PERCEPTIONS OF BRANDS AND PURCHASE INTENTIONS (Zaenal Aripin, 2024)
Podatkovni pristop

Natančnost, globina, ukrepanje

OTHER deluje onkraj površinske analize. Multidisciplinarna ekipa strokovnjakov uporablja pristop, osredotočen na podatke – izkoriščamo napredno data analitiko, strojno učenje in vizualizacijo podatkov. Zavezanost natančnosti nas ločuje na področju raziskav družbenih medijev.

V koraku s trendi

Sledimo in usmerjamo

OTHER je korak pred konkurenco. To nam omogočajo napredna orodja za analizo trendov in prediktivni modeli, ki napovedujejo prihajajoče vzorce.
Ustvarjamo inovativne rešitve, ki ne le sledijo digitalnim tokovom, ampak jih tudi oblikujejo. Smo kreatorji trendov, ki usmerjajo digitalno pokrajino prihodnosti.

zakaj izbrati
the other?

Spremljanje
učinkovitosti:

Najsodobnejša tehnologija nam omogoča takojšnje zbiranje, analizo in interpretacijo podatkov o aktivnostih in interakcijah na družbenih omrežjih.

Celovito
poročanje:

Prejmite podrobna poročila z vizualno prepričljivimi predstavitvami podatkov za lažje razumevanje, kar omogoča sprejemanje odločitev na podlagi informacij.

Etika in
odgovornost:

Prednost dajemo zasebnosti in upoštevamo etične smernice, s čimer zagotavljamo odgovorno uporabo podatkov v vseh naših raziskovalno-družbenih prizadevanjih.

Referenčni projekti